Mii de români au sărit în ajutorul Moșului

Lista de cadouri pentru Mos Crăciun - imagine articol blog magazin online cosmetice profesionale, Visuel.ro

A fost odată ca niciodată, că de n-ar fi nu s-ar povesti, un moș care pusese câteva kilograme în plus pe el. Deși aflase că în fiecare an tendințele în materie de modă se schimbă și negrul l-ar avantaja, el purta mereu doar roșu și alb.

Cu ce trend fusese însă înainte de vremurile în care el trăia? Cu barba de lumberjack pe care o purta cu mândrie în fiecare zi.

Moșul nostru deja ieșise la pensie, dar hobby-ul lui de a face jucării nu a putut să-i dea pace și s-a gândit la cea mai bună strategie de slăbit (că despre asta e vorba): să-și angajeze o mulțime de elfi cărora să le dea mai departe din know how-ul lui și să ducă el fiecare jucărie în parte celor care au fost cu adevărat cuminți!

Dacă bătăile de cap cu deținerea unei companii de elfi și atenția necesară livrării corecte a fiecărui colet (zis și cadou) nu aveau să îl ajute să slăbească, nu mai exista nicio cale. Și ca să-și testeze limitele, Moșul nostru a ales o singură dată în care să facă înconjurul lumii cu toate cutiile: Ajunul Crăciunului. Și-așa Moșul nostru a devenit Moș Crăciun.

La începutul acestei luni atât de agitate, când listele cu persoanele cuminți au fost gata, și-a dat seama că a omis o bună parte din cei mai cuminți și iubiți oameni, în special români și a dat un anunț urgent, anunț pe care îl vom reproduce în rândurile care urmează:

Ho-Ho-Ho, Moșul are nevoie de tine!

Dacă vrei să îi vezi fericiți pe cei dragi de Crăciun, am nevoie să fii tu Moșul lor! Caută-le cele mai potrivite cadouri și asigură-te să le primească exact în Ajunul Crăciunului. Nu ofer prime sau bonuri de masă, dar îți promite Moșu’ că te trec pe lista de anul viitor a celor cuminți dintre cuminți!

Cu veselie,

Moș Crăciun Ho-Ho-Ho

Și pentru că Moșul a decis cu acest anunț să îi ajute și mai mult pe cei care îi vor sări în ajutor, a mobilizat întreg departamentul de RPF (Relații Publice Friguroase) al Elfilor de la Polul Nord. Aceștia au transmis un PÎSCE 3.0, adică un Planificator de Îndrumare a Soluțiilor de Comunicare Elfești 3.0 (umor elfesc de multinațională, nu ne pronunțăm) prin care oferă soluții și indicații celor care vor răspunde afirmativ anunțului dat de Moș Crăciun.

Mii de români au sărit în ajutorul Moșului

Anul acesta, Moș Crăciun a dat anunț că are nevoie de ajutorul românilor de pretutindeni pentru a-l ajuta să ducă la bun sfârșit obiectivul Magia Sărbătorilor de Iarnă 2017. Dacă și tu te numeri printre cei care anul acesta vor duce tradiția mai departe, avem câteva soluții care suntem siguri că vor fi pe placul tuturor celor dragi ție și te vor ajuta să fii și eficient!

Am căutat pe internet mai multe variante de cadouri și am descoperit site-ul Visuel care vă va ușura munca de Moș din următoarele 3 motive:

  • Livrează coletele în câteva zile;
  • Produsele sunt calitative (sunt Made in Italy și soția CEO-ului Moș Crăciun, doamna Crăciun, este foarte încântată de calitatea produselor italienești);
  • Elfii de la Visuel împachetează fiecare colet cu maximă precizie, pun o scrisorică în el și dau și cu parfum ca să miroasă frumos (eficiență și ingeniozitate garantată).

Și ca să îți fie și mai ușor, îți vom da și Procedura Celor 5 Idei Elfești!

Mama, persoana care te iubește până la Polul Nord și înapoi, merită să fie răsfățată cu un uscător de păr care are grijă de absolut toate firele de păr, mai ales iarna, când afară sunt -20°C. Cea mai elfească alegere este uscătorul Thin Brunch 2000!

 

Imagine produs cosmetic profesional - idee de cadou Crăciun 2017

Sora, iubita ta soră cu care te certai pe jucăriile pe care vi le aducea Moșul cu ani în urmă are nevoie de toată dragostea ta, dar și de niște bucle cum am văzut că se poartă la Emisiunea Elfițelor Cochete. Am aflat că cea mai bună variantă de a obține coafura cu bucle de elfiță este folosind ondulatorul triplu Original Wave pe care îl găsiți tot la Visuel.

O vezi în fiecare zi de lucru și ți-e drag de colega ta, dar tastatura pe care o folosește îi zboară culoarea de pe unghii? La Visuel am văzut niște lacuri de neratat, dar pentru că tot vine Crăciunul (pe care noi, elfii, îl iubim!) alege-i culoarea Satin Dress ca să simtă și mai tare Magia Sărbătorilor!

Prietena ta de-o viață, cea cu care făceai planuri de oameni mari este acum o femeie desăvârșită și o iubești ca pe sora ta (nu la fel de mult, dar pe aproape). Știi că îi plac lucrurile de make-up și pensula Blush i-ar face niște obrăjori numa’ buni de scos la zăpadă!

Și ultima, dar nu și cea din urmă idee elfească, se îndreaptă și spre domnii speciali din viața ta! Fie că e tatăl, iubitul, bunicul, soțul sau fratele, cu toții călătoresc. Că și noi, elfii, iubim Polul Nord dar mai împrumutăm sania Moșului ca să ajungem la Amsterdam (să ne luăm galoși de lemn, nu de alta).

De aceea, nu ar strica să aibă la ei acest set de călătorie care nu ocupă decât foarte puțin spațiu în valiză!

Procedura Celor 5 Idei Elfești s-a încheiat!

FÎSCE 3.0 a ajuns la final!

Departamentul de RPF al Elfilor de la Polul Nord

Claudia Niță – obiceiuri frumoase de peste 6 ani

Constant ne scoatem din buzunar binoclul și luăm în vizor câte un profesionist de la care ne propunem să aflăm cât mai multe sfaturi, idei și gânduri pentru a le împărtăși cu voi, oamenii curioși din comunitatea Visuel. Tot scrutând orizontul orașului de pe Bega, Timișoara, am ochit-o pe Claudia Niță, un make-up artist cu peste 15.000 de abonați pe canalul ei de YouTube și cu o experiență în domeniul beauty de peste 6 ani.

Poză Claudia Niță - MUA & trainer

Voi, cei care încă nu faceți parte din comunitatea Visuel, trebuie să aflați despre noi că suntem mari iubitori de obiceiuri frumoase (da, le iubim chiar mai mult decât iubim ciocolata cu scorțișoară). Și dacă tot le iubim atât de mult (obiceiurile, că de ele e vorba aici), le și susținem prin toate felurile posibile.

Săptămâna trecută, de exemplu, Claudia a susținut un MASTERClass în Deva pentru pasionatele de make-up și am fost alături de ea cu premii oferite participantelor, cu sufletul și cu o mulțime de întrebări despre secretele meseriei, secrete pe care le împărtășim imediat cu voi.

Ustensile specifice folosite de makeup artisti & accesorii, în industria înfrumusețării

Deși începuturile nu sunt deloc ușoare, când vine vorba de pasiune orice obstacol poate fi depășit. Nici cariera Claudiei nu a avut un început ușor, mai ales că partea financiară constituie mereu o piatră de temelie când vine vorba de produse de make-up, dar determinarea ei a făcut-o să treacă cu brio de această provocare.

Acum, la 6 ani distanță de primii pași făcuți în domeniu, peste 50% din venitul Claudiei este reinvestit în produse deoarece consideră că un profesionist trebuie să aibă de toate în make-up case-ul personal.

Și că tot am menționat mai sus de canalul de YouTube, abonații Claudiei află mereu lucruri interesante din video-urile ei, începând cu informații utile despre make-up, îngrijirea tenului, produse, comparații între acestea, review-uri și terminând cu îndrăgitele tutoriale de make-up.

Colaj 2 exemple edificatoare ale make-up create de Claudia Niță, MUA & trainer originar din Timișoara

Printre cele mai prețioase sfaturi pe care le oferă clientelor ei, sfaturi pe care le considerăm și noi foarte importante, Claudia amintește de grija constantă pentru ten, să nu exagereze cu make-up-ul deoarece scopul lu este de a înfrumuseța și să fie cât mai frumoase pe interior, lucru care se va vedea și în exterior.

Sfat împortant pentru MUA începători

Întrebată ce sfat ar da acum unui make-up artist aflat la începutul carierei, Claudia a răspuns: „În primul rând să exerseze super mult, să meargă la cel puțin două cursuri de perfecționare în fiecare an și să aibă răbdare. Și din nou, să exerseze mult deoarece repetiția este mama învățăturii!”

Imagine citat îndemn Claudia Niță - MUA & trainer despre reusita în industria înfrumusețării din România

După o perioadă bună de povestit, ne-am oprit cu șirul întrebărilor, dar vă invităm să o descoperiți în continuare pe Claudia Niță, să aveți curaj să îi adresați atât ei cât și nouă întrebări despre produse profesionale și să vă creați zi de zi obiceiuri frumoase!

Noi mergem să mai ochim și alți profesioniști pe care îi vom aduce în comunitatea Visuel și să ne încântăm sufletul cu ciocola… cu alte obiceiuri frumoase!

Aniversare cu surprize plăcute

Imagine cutii produse cosmetice profesionale de la Labor Pro Italia

50 nu este o cifră oarecare!

Dacă fiecare an ar avea buzunare în care să-și strecoare întâmplările, atunci 1967 ar avea buzunare pline până la refuz.

1967 este anul în care se naște Kurt Cobain (solistul trupei Nirvana), în Africa de Sud are loc primul transplant de inimă din lume, în Israel izbucnește războiul de 6 zile și se publică primul număr al revistei Rolling Stone. 1967 este totodată și anul în care ia naștere compania italiană Labor. Deși peste toate aceste evenimente a trecut o jumătate de secol, niciunul dintre acestea nu a fost uitat.

Noi ne-am propus să aflăm mai multe despre parcursul companiei Labor Pro, o companie care s-a dovedit a fi un partener de încredere atât pentru noi, cât și pentru voi, clienții noștri.

Născută în Toscana, un loc inundat de soare, arome mediteraneene și idei, Labor a văzut prima data lumina zilei în anul deja amintit mai sus: 1967. Într-o zi, tânărului Giuseppe Bruccoleri i-a venit ideea de a pune bazele companiei Labor, o firmă producătoare de îmbrăcăminte de lucru. Cum un vis nu crește singur, sora lui Giuseppe a venit în ajutorul lui, devenind a doua persoană care contribuia activ la dezvoltarea companiei. În timp ce fratele ei se ocupa de partea de vânzare, ea croia pelerinele pentru tuns.

Imagine ședință conducerea companiei Labor Pro, ItaliaLa nici 10 ani distanță de acest început promițător, Giuseppe participa pentru prima data la Târgul Cosmoprof din Bologna, unul dintre cele mai mari târguri de beauty din Italia. Acest eveniment l-a determinat pe fondatorul Labor să acorde o mai mare atenție domeniului beauty, iar la un timp relativ scurt urmau să apară în portofoliul companiei produse special gândite pentru profesioniștii din domeniul înfrumusețării.

În 1989, anul care a marcat alte evenimente importante pentru populația germană sau română, se pune o altă piatră de temelie pentru compania Labor. Simone și Claudio Bruccoleri se alătură conducerii, dând dovadă de un spirit antreprenorial similar cu cel al tatălui lor.

Cum interesul companiei asupra produselor din domeniul beauty era în continuă creștere, la 30 de ani de la înființare Labor devine Labor Pro Hair. Această completare dorea să întărească identitatea companiei atât în mintea propriilor angajați, cât mai ales în mintea clienților și în același timp să definească o direcție mult mai clară înspre produsele destinate coafării și îngrijirii părului.

În toți acești ani selecția de produse a crescut semnificativ, Labor devenind unul dintre cele mai apreciate branduri destinate profesiniștilor din domeniul beauty. Printre produsele pe care le comercializează în prezent, acestea sunt dintre cele mai importante: aparatură  profesională pentru păr, perii și piepteni profesionali, pelerine de vopsit, sorțuri de lucru, foarfece profesionale pentru tuns și filat, articole pentru bărbierit, truse și suporturi pentru ustensile, articole pentru vopsit, articole de unică folosință pentru saloane, produse și aparatură pentru epilat, cleme, agrafe, elastice, oglinzi, mobilier și îmbrăcăminte pentru saloanele de înfrumusețare.

Logo brand premium Labor Pro, Italia - UpGradeÎntrucât produsele cosmetice profesionale comercializate până atunci de echipa Labor Pro Hair proveneau de la unii dintre cei mai mari producători de produse și aparatură profesionale, în anul 2008 este introdus brandul Upgrade, primul brand propriu al companiei.

Trebuie amintit că sub aceeași umbrelă se află astăzi și alte mărci din clasa superioară de pe piața de profil, dedicată profesioniștilor din industria înfrumusețării, printre care putem să amintim și de Gordon, Zero sau 20100 Milano.

Curiozitatea specifică ne-a scos la iveală toate aceste date importante pentru compania Labor, dar ne-a dovedit încă o dată că brandurile pe care magazinul nostru de cosmetice profesionale, Visuel.ro, le pune la dispoziția voastră au fost construite cu suflet, muncă și dedicare.

Imagine sediu Labor Pro, ItaliaAșa cum suntem mereu alături de cei dragi la zilele onomastice, așa ne alăturăm prin aceste rânduri companiei Labor la împlinirea a 50 de ani de activitate!

Auguri, Labor!

Povestea sprâncenelor doamnei Simona

Imagine articol blog Visuel despre sprâncene și cosmeticiene

 

Cu Visuel m-am împrietenit încă de la prima întâlnire și am decis să le fiu alături cu ceea ce știu eu să fac cel mai bine: scrisul.

Cu voia ta, cea (cel) care citești acest articol, permite-mi să fac o scurtă paranteză în care să fac o prezentare: recent, m-am alăturat unui eveniment la care echipa Visuel era partener, am cunoscut o mulțime de oameni interesanți. Printre aceștia se număra și o doamnă, care întâmplător, a povestit și o experiență pe care aceasta a avut-o cu o profesionistă din domeniul beauty. 

Citește mai departe

Impresiile Visuel de la Cosmoprof Bologna 2017

Banner târg cosmetice profesionale Cosmoprof - Bologna, Italia, 2017

Unele vizite pe care le facem în Italia sunt punctuale, avem întâlniri cu diverși colaboratori, altele însă ne surprind și ne dezvăluie mereu alte motive de bucurie că activăm în domeniul beauty, un domeniu atât de vast și plin de surprize.

În perioada 17-20 martie, am luat avionul spre Italia și am participat cu o doză mare de curiozitate la cel mai mare târg de beauty din Europa, Cosmoprof Bologna 2017. Nu este primul an în care luăm parte la acest târg, dar este cu siguranță unul care ne-a surprins din mai multe puncte de vedere.

Citește mai departe

Conferința THE WOMAN prin ochii Visuel

Acum două săptămâni am luat parte la cea mai mare conferință de leadership din Europa de Est: The Woman. A fost un eveniment întins pe două zile, prilej prin care mai bine de 500 de femei și-au dat întâlnire la Cluj și au discutat despre cea mai arzătoare problemă a zilelor noastre: educația. Am fost și noi prezente la eveniment și cele două zile ne-au adus inspirație, idei și noi modele de viață, atât din punct de vedere profesional, dar și personal.

Citește mai departe

Ionii negativi sau „vitamina aerului”

În fiecare an așteptăm cu nerăbdare concediile, fie că ne îndreptăm atenția spre mare sau spre munte. Câteva zile petrecute în natură ne deconectează de stres, grijile cotidiene, muncă, dar ne și încarcă cu o stare de bine pe care nu ne-o putem explica mereu. Cercetătorii au descoperit însă „vinovații” pentru această euforie a corpului și a minții: IONII NEGATIVI.

Citește mai departe